دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1397 - 14:56
چیرانی:

جامعه در حوزه تغذیه صحیح و ورزش با مشکل مواجه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد که در جامعه در حوزه تغذیه صحیح و ورزش با مشکل مواجه هستیم.
کد خبر : 320294
افتتاحيه سالن پيلاتس و تي آر ايکس دبستان دخترانه سما واحد رشت.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، ابراهیم چیرانی صبح امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی رشته پیلاتس و TRX دبستان دخترانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بر ارائه الگوهای صحیح ورزش و تغذیه به دانش‌آموزان مدارس سما تأکید کرد و گفت: تغذیه نامناسب و کم‌تحرکی خسارت‌های جبران‌ناپذیری به افراد، خانواده‌ها و جامعه وارد کرده است.


وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و فرهنگ‌پذیری در موضوعات مختلف از ابعاد پرورش محسوب می‌شود، افزود: برای ساختن فرهنگ‌های درست و صحیح نیازمند اجرای پروژه‌های مختلف فرهنگی هستیم، یعنی باید در عمل عیناً به جامعه نشان بدهیم.


رئیس واحد رشت با بیان اینکه در حوزه تغذیه صحیح و ورزش با مشکل مواجه هستیم، خواستار آشنایی دانش‌آموزان با غذاهای مفید به‌ویژه غذاهای سنتی در استان گیلان شد و گفت: تغذیه مناسب، ورزش و تحرک در سلامت افراد بسیار تاثیرگذار است و اکنون جامعه ما با فقر حرکتی و کم‌تحرکی افراد مواجه شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه برای حل این‌گونه معضلات منتظر انجام امور تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت در مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی و به تبع آن در استان هستیم، ادامه داد: در این راستا منتظر ارائه گزارش در قالب طرح‌های پژوهشی تأثیرگذار در جامعه توسط زیرمجموعه خود هستم.


برپایی سفره سلامت، اجرای سرود و ورزش همگانی دانش‌آموزان با محور سلامت و ورزش از دیگر برنامه‌های اجرایی این مراسم بود.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته